En gång till

Hej på er! det är Nilo och The vampier girl som ska vara med i Msp blogg tävling och jag måste hjälpa dom med att ta kort och sånt och jag ska visa er en gång till! hur man tar kort i datan. Först ska du trycka på tankebordet där det står PrtSc SysRq brevid F12 sen går du in på Paint. Om du inte vet vart fanns Paint så ska jag visa er nu.
Klicka på den:

 Så nu är du inne på Paint snart menar jag:
sen står det Redegera klicka på den:
sen står det:klistra in klicka på den sen:


Så! nu är min bild klar!
Hoppas ni förstår

Kommentarer
Postat av: ella12345678910

jag fattade precis. Bra förklarat!

2010-10-27 @ 17:20:37
URL: http://hannah-hannahcool.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator